Frånvarande men nu tillbaka

Vill bara säga sorry för att jag har varit birta nu i några dagar har haft nån sjävla sjuk förkylning vilket jag har fortfarande men mår bättre nu. Har legat sjuk i en hel vecka och sovit som ett jävla djur. Hatar förkylningar tackar gud för att jag är sjuk 1 gång om året så det e ingen fara. Med det jag hatar mest av allt är själva känslan att man inte är kapabel att göra nått undet den tiden. Som tur min man fanns till hjälp min lille bror och min pappa som kom förbi varje dag och kolla läget. Gulliga pappa kom med clementiner och massa tabletter. Han säget du behöver vitaminer hahah gullig tvinga mig äta 3 kg av clementiner hur söt e inte han. Imorgon blir det en ny dag och dags att jobba. Undrar om jag kommer klara det. Fick avboka ett pass idg för jag kunde inte gå upp från sängen trist men men man är mänsklig och behöver va sjuk ibland,





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback