Beauty tips

Det börjar bli sent och vi tjejer vill helst slappna av när vi kommer hem från jobbet. Oftast tar vi ett varmt bad och en liten spa tretment. Vilket jag kommer göra snart. Sen ska jag göra mitt eget ansikts maskt mot acne som jag använder av prylar som jag har hemma. Sparar in ganska mycke pengar. Kan dela med mig lite tips för er som har acne eller porer eller vill fräsha till er .
 
 

Mot acne, dålig/inflammerad hud, rengör porerna och drar ihop dem, djupt renande och dämpar inflammationen.

Mot Acne

1 tsk Mjöl

2 tsk Mjölk

1-2 tsk citron

Gör så här: Blanda mjöl och mjölk tillsätt citronsaft. (tillsätt mer mjöl om ansiktsmasken blev för rinnig). Applicera masken på det rengjorda ansiktet, låt verka ca 20 minuter skölj därefter med varmt vatten. Avsluta med att skölja ansiktet med kallt vatten så att porerna sluts.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback